Reclamații și retururi

RECLAMAȚIE

  • Cum se procesează o reclamație:
    • Vă rugăm să nu aruncați ambalajul deteriorat sau produsul deteriorat și nici să nu le trimiteți înapoi. Păstrați totul pe durata procesului de reclamație.
    • Vă rugăm să  formularul de reclamație (selectați RECLAMAȚIE).
    • La completarea formularului de reclamație vi se va cere să atașați fotografii ale produselor deteriorate. Nu este necesar să trimiteți produsele înapoi pentru a depune o reclamație.
    • Solicitarea dvs. va fi examinată de Departamentul nostru de reclamații. Vă vom contacta prin e-mail în termen de 3 zile lucrătoare pentru a discuta pașii suplimentari. Procesăm toate reclamațiile în cel mult 30 de zile.

RETUR

  • Cum se procesează un retur:
    • Vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile de la livrarea comenzii la adresa dumneavoastră, completând  formularur de retur (selectați RETUR).
    • Vă vom trimite pe e-mail instrucțiunile pentru returnarea produselor către noi. 
    • Veți fi rambursat în cel mult 14 zile de la livrarea returului la adresa noastră.
    • Vă rugăm să țineți minte că MBterm-Șemineuri nu va acoperi costurile de retur pentru comandă.
    • Transportul trebuie livrat la adresa noastră, nu la punctul de colectare.

Schimb de produse

  • MBTerm nu realizează schimb de produse. Dacă nu sunteți mulțumit de produsele pe care le-ați comandat și doriți altele, vă rugăm să inițiați un retur completând  formularur de retur și plasând o nouă comandă. 

La ce să fiți atenți când returnați sau schimbați bunuri

  • Aveți la dispoziție 14 zile de la data livrării comenzii pentru a completa formularul de retur online.
  • Produsele nu trebuie să prezinte semne de utilizare sau deteriorare.
  • Vă rugăm să ambalați produsele cu grijă, ideal în aceeași cutie în care a sosit, pentru a nu se deteriora în timpul transportului.
  • Vă rugăm să nu trimiteți produsele prin colet poștal, nu putem accepta astfel de colete.
  • Vă recomandăm să trimiteți bunurile printr-o companie de transport verificată, cum ar fi GLS, DPD sau DHL. Acest lucru va reduce la minimum pretențiile în cazul deteriorării bunurilor în timpul transportului.

Adresa de retur este:

Adresa pentru returnarea coletului va fi trimisă pe e-mail dvs, după ce ați completat formularele de mai sus.

Soluționarea online a litigiilor

Începând cu 15 februarie 2016, Comisia UE a creat o platformă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a soluționa litigiile legate de comenzile online, fără a necesita un proces judiciar care să implice instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin linkul: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

mbterm-krby s.r.o. nu este obligată și, din păcate, nu poate oferi participarea noastră la o astfel de soluționare alternativă a litigiilor în fața unor entități extrajudiciare (non-judiciare). 

MBterm-krby s. r. o.

Konská 153
739 61 Třinec
ID TVA: CZ27840981
Republica Cehă

Aveți nevoie de sfaturi?

Contactați-ne pe .